NASZA KAMPANIA Z NAGRODĄ GOLDEN ARROW

Niezwykle miło nam poinformować, iż nasza zeszłoroczna kampania rekrutacyjna ,”TE STUDIA TO TRAGEDIA” przygotowana przez agencję White Bits otrzymała 24 czerwca nagrodę główną w kategorii Kampania idealnie sprofilowana w konkursie środowiska marketingowego “Golden Arrow”. 

Czujemy dużą radość i wdzięczność za tak udaną dla każdej ze stron współpracę!
Koncepcja „Te studia to tragedia!” była mrugnięciem okiem do młodych ludzi w kontekście niełatwych wyborów życiowych.

Warstwa wizualna oparta została na ekspresyjnych kolażach, wykorzystujących wątki związane ze sztuką i teatrem.

Inspiracji  agencja szukała w treściach wizualnych udostępnianych przez reprezentantów grupy docelowej w mediach społecznościowych i trendach w komunikacji marek adresowanych do młodych ludzi.

Kampania realizowana była na Facebooku i Instagramie. Działania płatne targetowane były ogólnopolsko, z przekierowaniem na stronę rekrutacji. Czas emisji kampanii: lipiec – sierpień 2020.

Golden Arrow to konkurs marketingu, w którym co roku (od 2006 r.) jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.
Fot. Agencja White Bits

The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.