ORGANIZACJA PRACY UCZELNI OD 3 MAJA

W trosce o bezpieczeństwo studentów i pracowników naszej Akademii oraz w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 wśród uczelnianej społeczności, Rektor prof. dr hab. Wojciech Malajkat wydał nowe Zarządzenie dotyczące organizacji pracy po 3 maja 2020.

Szczegółowe informacje w dokumentach:

Zarządzenie 24/2020 z dn. 28 kwietnia 2020

Zarządzenie nr 23/2020 z dn. 28 kwietnia 2020

Zarządzenie 19/2020 z dn. 9 kwietnia 2020

Zarządzenie 16/2020 z dn. 23 marca 2020

Zarządzenie 13/2020 z dn. 11 marca 2020

Zarządzenie i komunikat Rektora dotyczący pomocy materialnej w okresie epidemii COVID-19

The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.