
OGŁOSZENIE O PRACĘ
Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie zaprasza do udziału w rekrutacji na stanowisko Specjalistka/specjalista ds. obsługi projektu.
Zaproszenie jest skierowane do osób z niepełnosprawnością.
Rekrutacja prowadzona jest w związku z realizacją projektu „DOSTĘPN[AT]. Zwiększenie dostępności Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Więcej informacji o projekcie: http://akademia.at.edu.pl/2022/03/08/dostepnat/
1. Zadania przypisane do stanowiska to między innymi:
- obsługa Jednostki Realizującej Projekt: kadrowo-płacowa, administracyjna i kancelaryjna,
 - przygotowywanie umów z wykonawcami, w tym umów zleceń oraz kwalifikowanie do ubezpieczeń społecznych, współpraca z działem kadr w zakresie obsługi systemu kadrowego, bieżąca obsługa umów;
 - opracowywanie dokumentów projektowych, w tym w zakresie związanym z dokumentacją pracowniczą JRP,
 - prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu oraz jej przechowywanie,
 - bieżąca współpraca z jednostkami świadczącymi usługi związane z realizacją projektu,
 - współpraca z zewnętrznymi jednostkami prowadzącymi obsługę prawną i doradczą dla projektu,
 - udział w przygotowaniu dokumentacji postępowań przetargowych,
 - opracowywanie niezbędnych raportów i sprawozdań,
 - prowadzenie sprawozdawczości w systemie SL2014, szczególnie w zakresie przygotowania wniosków o płatność i monitoringu wskaźników.
 
2. Wymagania konieczne:
- wykształcenie: co najmniej ukończone studia I stopnia (mile widziane kierunki związane z administracją, finansami, płacami i kadrami, kulturą, szkolnictwem wyższym)
 - udokumentowane doświadczenie zawodowe z okresu co najmniej 3 lat,
 - znajomość systemów komputerowych min. w zakresie MS Office,
 - umiejętność sporządzania pism oficjalnych i urzędowych,
 - wysoka kultura osobista i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
 - orzeczenie o niepełnosprawności.
 
3. Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
 - znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
 - znajomość zagadnień związanych z realizacją projektów unijnych,
 - znajomość zagadnień związanych z dostępnością cyfrową, architektoniczną, komunikacyjno-informacyjną,
 - znajomość języków obcych,
 - doświadczenie pracy w uczelni wyższej.
 
4. Oferujemy:
- zatrudnienie w wymiarze 1/2 etatu – umowa na 3-miesięczny okres próbny, docelowo: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
 - rozwój zawodowy i pracę w profesjonalnym środowisku,
 - możliwość łączenia pracy stacjonarnej z pracą zdalną,
 - miejsce wykonywania obowiązków zawodowych: Warszawa.
 
5. Informacje dodatkowe
Budynki Akademii Teatralnej nie spełniają wszystkich wymagań związanych z dostępnością architektoniczną – uczelnia jest w trakcie modernizacji. Dodatkowe informacje w tym zakresie można znaleźć na stronie internetowej: http://akademia.at.edu.pl/deklaracja-dostepnosci/ lub u koordynatorki ds. dostępności: anna.lach@e-at.edu.pl.
6. Przebieg rekrutacji
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego drogą elektroniczną na adres: biuro.kanclerza@e-at.edu.pl do dnia 6 maja 2022 r. do godziny 15:00. Zatrudnienie przewidujemy w II kwartale 2022 r.
UWAGA: zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi osobami.
7. RODO
Przesyłając CV przekazujecie Państwo dane osobowe, których administratorem będzie Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie, która będzie je przetwarzać w celu przeprowadzenia rekrutacji. Więcej informacji o tym, jak wykorzystujemy Państwa dane i jakie uprawnienia Państwu przysługują, znajdą Państwo pod linkiem: http://akademia.at.edu.pl/administracja/obowiazujace-dokumenty/rodo/
W razie pytań prosimy o kontakt z naszym inspektorem danych osobowych pod adresem e-mail: iod@at.edu.pl lub w naszej siedzibie.