GOŚCINNA PREMIERA NA NASZEJ SCENIE

Na końcu świata, bo tak się mówi o tym tajemniczym miejscu – gdzie wiecznie zabiegana ludzka stopa nie zostawiła swego śladu – następuje niezwykłe zjawisko. Raz na tysiąc lat spotykają się tam Dobre Duchy. Gdzieś w sercu pierwotnych lasów, w gęstwinach mroku pokłonią się najpiękniejszej i niczym nie skalanej dzikiej naturze. Czy wyjawi ona przed nimi swoje sekrety i tajemnice?

Wyruszmy razem na wędrówkę w głąb najstarszej z puszcz, Puszczy Białowieskiej. Być może legenda krążąca od uroczyska do uroczyska zaczyna powoli umierać w ludziach… Być może…, ale w Puszczy pozostanie ona wiecznie żywa.

PUSZCZAŃSKIE OPOWIEŚCI to projekt muzyczny, który narodził się ze współpracy niezależnej grupy teatralnej Kooperacja Flug oraz Białostockiego Teatru Lalek. W swojej strukturze łączy formę koncertu z teatralnymi środkami wyrazu. Teksty piosenek zostały oparte o legendy i opowiadania spisane przez Waldemara Sieradzkiego – wieloletniego nadleśniczego Puszczy Białowieskiej oraz Puszczy Knyszyńskiej. Muzyka zaś, a w zasadzie jej fundamenty, powstawały podczas nocnych jam sessions.

opieka artystyczna, teksty piosenek: Michał Jarmoszuk
konsultacje muzyczne: Patryk Ołdziejewski
scenografia i kostiumy: Martyna Dworakowska
występują: Urszula Chrzanowska, Daniel Lasecki, Mateusz Smaczny, Michał Jarmoszuk, Cezary Jabłoński, Michał Karwowski

premiera: 29.06.2017 (czwartek) o godz. 19.15

Rezerwacji miejsc można dokonać pod adresem mailowym kooperacjaflug@gmail.com lub na www.facebook.com/kooperacjaflug

Kooperacja Flug to niezależna grupa teatralna, założona w czerwcu 2014 roku z inicjatywy studentów Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie Wydziału Sztuki Lalkarskiej w Białymstoku.
Kooperacja stawia na współpracę między ludźmi, nie posiada więc stałego i zamkniętego zespołu aktorskiego. Jej celem jest poszukiwanie nowych rozwiązań w teatrze dla dzieci jak i w teatrze dla widzów dorosłych. Flug to nie tylko maszyna, która w przeszłości umożliwiała aktorom latanie nad sceną, to także alegoryczne postrzeganie szeroko pojętego teatru ożywionej formy przez samych założycieli grupy.